روابط عاطفی موثر در ازدواج بررسی می‌شود

بی‌گمان یکی از الگو‌های رفتاری مهم و تاثیرگزار بر سراسر زندگی فرد، می‌تواند روابط عاطفی پیش از ازدواج و مهارت‌های بایسته در بهینه سازی این گونه‌ی ارتباط و نقش سلامت رفتاری و روانی در آن باشد.

در همین روند، دوره‌ی آموزشی مشترکی به همت موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید راگا و مرکز خدمات روان‌شناسی ‌سیاووشان برگزار خواهد شد که : «روابط عاطفی موثر در ازدواج» نام دارد.

برای آشنایی بیشتر با محتوای هر یک از نشست‌های هشتگانه‌ی این دوره‌ی آموزشی، که به استادی دکتر هرایر دانلیان (روان شناس بالینی و زوج درمانگر) برگزار می‌شود، می‌توان به این سرفصل‌ها نیز اشاره کرد: رابطه‌ی عاطفی چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟!، روش‌ها و عوامل موثر در شکل گیری رابطه (خودآگاه و ناخودآگاه)، چگونه رابطه تبدیل به مشکل می‌شود؟ و نشانه‌های مشکل در رابطه کدامند؟

نخستین نشستِ این دوره که در هشت شنبه‌ی پیاپی برگزار خواهد شد، 6 دی‌ماه 1393، از ساعت 6 تا 7:30 پس از نیمروز، در مرکز خدمات روان‌شناسی سیاووشان، واقع در خیابان شریعتی، ابتدای میرداماد، شماره‌ی 4، واحد 8 خواهد بود.

ظرفیت دانشجویان این دوره‌ی آموزشی بیست نفر بوده و تنها علاقه‌مندانی می‌توانند در آن شرکت کنند که پیش از زمان برگزاری،‌ فرآیند نام نویسی و پرداخت خود را به وسیله‌ی شماره تماس‌های یاد شده انجام داده باشند.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند با خانم امینی : ۲۳۲۰۷۶۵-۰۹۳۷ و۸۸۲۶۰۵۵۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

دوره‌ی آموزشی «غزل‌های عرفانی»

دوره‌ی جدید آموزشی غزل‌های عرفانی (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *