دوره‌ی آموزشی «لیلی و مجنون»

موسسه‌ی فرهنگی- هنری خورشید راگا برگزار می‌کند:

 

دوره‌ی آموزشی لیلی و مجنون

 

دکتر امیرحسین ماحوزی

 

آغاز دوره: شنبه 2  امردادماه 1400

زمان: شنبه ها ساعت 6:30-5 پس از نیمروز

مدت دوره: چهار نشست یک و نیم ساعته

جایگاه: این دوره تا فروکش کردن بیماری کرونا تنها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

روابط عمومی: ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵

 

شکل‌برگزاری:

۱) دوره شامل ۴ نشست یک ساعت و نیمه است که بر روی فضای skyroom برگزار خواهد شد.

۲) برای نام‌نویسی در دوره‌، بخاطر محدودیت شرکت‌کنندگان اولویت با دانشجویان قدیمی کلاس‌های دکتر ماحوزی و کسانی که زودتر نام‌نویسی خود را کامل کنند خواهد بود.

۳) پس از اتمام مهلت نام‌نویسی، در گروه کلاس عضو خواهید شد و اطلاعات ورود به کلاس را در آن قرار خواهیم داد. این گروه با آغاز هر دوره پالایش خواهد شد.

 

شیوه‌ی ثبت نام:

  • برای نام‌نویسی در کلاس مجازی سه گام زیر باید طی شود:

الف) واریز شهریه‌ی ماهانه‌ی کلاس (160 هزار تومان) و هر دو کلاس «لیلی و مجنون» و «سیری در دیوان شمس» (300 هزار تومان) به: شماره حساب ۱-۱۳۰۸۷۲۲-۸۰۰-۸۶۹ بانک سامان، به نام : لیلا امینی بروجنی و برای کارت به کارت با شماره کارت: ۶۲۱۹۸۶۱۰۱۴۱۴۶۹۴۷ – بانک سامان، به نام : لیلا امینی بروجنی (دوستانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند، لطفا با یاری خویشاوند یا دوستی در داخل کشور از همین راه پرداخت را انجام دهند.) مهلت نام‌نویسی در دوره‌ی مجازی جمعه 1  امردادماه است. پس از آن فهرست‌ها بسته می‌شود و دیگر نام‌نویسی ممکن نیست.

اطلاعات کامل برای نام‌نویسی در شیوه‌نامه آمده است. در صورتی که همچنان پرسشی در کار بود، لطفا بین ساعت ۱۸ تا ۲۱ با روابط عمومی تماس بگیرید.

ب) ارسال کد رهگیری یا فیش واریزی برای مدیر آموزش موسسه خورشید خانم امینی (09372320765) بصورت پیامک، تماس تلفنی یا پیام تلگرامی (@khorshid_zorvan) به همراه این اطلاعات: نام کامل/ شماره تماس (شماره‌ای که با آن روی تلگرام یا واتس‌آپ هستید)

پ) پذیرش این قاعده که محتوای ارائه شده و بحث‌های دانشجویان در کلاس را به بیرون از فضای کلاس منتقل نکنند.

۲- به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب جامعه، دانشجویانی که به هر دلیل قادر به پرداخت شهریه کلاس نیستند می‌توانند از تخفیف برخوردار شوند.

همچنین ببینید

دوره‌ی آموزشی «غزل‌های عرفانی»

دوره‌ی جدید آموزشی غزل‌های عرفانی (حضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *